maandag 13 oktober 2014

De schrikpool




We zullen deze vakantie gegarandeerd ook heel veel klein wildlife tegenkomen. Ik zal daar in de bush door Claudia heel veel plezier aan beleven. Om de thuisblijvers ook een beetje te laten meedelen hierin, heb ik een pool opgezet.

Hoe vaak, en op welke manier gaat Claudia deze vakantie schrikken???????




Het reglement:
  • De inleg is 5 euro en inschrijven kan via de mail of via dit blog tot 19/10.
  • Deze pool is enkel bedoeld voor bekende van ons. 
  • Iedere keer als Claudia schrikt met enig geluid telt als 1 punt.
  • Het volume van het geluid telt mee. Een harde gil is 5 punten waard. Ook minder punten zijn mogelijk, afhankelijk van het volume.
  • Wegrennen is maximaal 10 punten. Minder punten is ook mogelijk indien het bijvoorbeeld meer weglopen is. (wegrennen met een harde gil is dus 15 punten, tikt lekker aan)
  • Ook het schrikken en daarbij "stampvoeten en wapperen met de armen" is punten waard. Iedereen die Claudia kent heeft hier wel een beeld bij denk ik. Maximaal 10 punten, afhankelijk van de uitvoering.
    (wegrennen met een harde gil, en het daarna "stampvoeten en wapperen met de armen" is dus maximaal 25 punten waard!!!)
  • Onderwater is het schrikken, indien er ineens meer lucht uit Claudia komt. 
  • Indien het schrikken ook onderwater hoorbaar is, dan telt het als een "harde gil". 
  • Wegzwemmen is gelijk aan wegrennen. Hard weg zwemmen is niet echt mogelijk, hier kan je dus niet de maximale 10 punten behalen.
  • De winnaar krijgt de complete inzet. 
  • Indien niemand het exacte aantal punten heeft voorspeld, dan degene die het juiste aantal punten het best benaderd. Bij gelijke standen wordt de pot gedeeld.
  • Er is geen discussie over de deelname en uitslag mogelijk. Ook niet door Claudia.





11 opmerkingen:

  1. http://www.nu.nl/opmerkelijk/3901550/bloedzuiger-van-zeven-centimeter-neus-van-schotse-verwijderd.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms zijn er moment dat ik van je hou......dit is niet zo'n moment;-)

      Verwijderen
  2. Hahahaha. Spelregels zijn duidelijk. Ik steun mijn Sister door dik en dun en heb alle vertrouwen in haar. Daarom doe ik mee en zet in op 150 punten. Zie je Clau, ik hou het nog aan de lage kant ;-) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tssss......noem je dat steunen??? Als je me echt steunt had je maar vier keer gezegd, of zoiets ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ma en Pa doen ook met de punten het cijfer van Ma is 263 maar Pa schat het is hoger in 298 en maar gillen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor 94 punten, Claudia ik steun je wel hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk doe ik mee, ik ga voor het hoogst mogelijke dus 299, en nattuurlijk steun ik mijn grote vriendin C om het te realiseren :-), dus C ik kijk ernaar uit hoe je dat (met mijn support natuurlijk) gaat realizeren. Tot gauw en alvast heel veel plezier zonder ons, Groetjes Aad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk doe je mee Aad, ik had niet anders verwacht. Maar wat de support betreft moet ik je teleurstellen....no support aloud en vooral NO SUPPORT NEEDED.

      Verwijderen
  7. chris gaat voor 317 en ik ga voor 372

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij doen natuurlijk ook mee. Alle vertrouwen in Claudia dat ze onder 200 blijft.
    Dus gaan we voor 199.
    Claudia laat is wat van je horen.....

    Mooie vakantie en we volgen jullie.

    BeantwoordenVerwijderen