zondag 19 oktober 2014

Tussenstand


Hallo allemaal, het valt best wel tegen. We zijn pas bij de 3 punten.

Het eerste punt was op het toilet. Hier hadden veel punten gehaald kunnen worden volgens mij. 



Even toelichting van mijn kant (de gillerd)! Ik hing boven het gat, in het pikkedonker, met een zaklantaarns in mijn mond, met de deur bijna dicht en Redmer aan de ander kant van de deur. Ik bijna met mijn neus tegen de deur, dat ging nu een maal niet anders (vandaar dat ie ook niet helemaal dicht was). Ik ben bezig om wc papier te pakken, wat aan de deur hangt en ik zie me toch ineens een spin op die deur, vlak voor mijn neus!!!
Ik ben niet eens gaan gillen, het enige wat ik riep was OOOO, DOE DIE DEUR OPEN!!
Ik hing namelijk nog boven dat gat met mijn broek halverwege. Het doorspoelen mocht Redmer ook doen, want in de waterbak waar je je bakje water uit moet scheppen zat ook een spin!!

1 opmerking:

  1. Ik heb echte onwijs veel bewondering voor je hoor!!, in die situatie had ik voor 100 punten gezorgd. No problem!!

    BeantwoordenVerwijderen