donderdag 2 oktober 2014

We gaan 14 dagen naar Borneo

Ja hoor het gaat gebeuren, we gaan naar Borneo. Begin dit jaar waren we druk aan het brainstormen om nog een keer op vakantie te gaan naar Aad en Luus in Kuala Lumpur, maar dat wilden we dan wel graag combineren met Bali of Mumbai.
Na lang puzzelen en overleg werd het heel iets anders namelijk Borneo!
 
Woensdag 15 oktober vertrekken Redmer en ik voor twee weken naar Borneo. We vliegen via KL, maar slaan een bezoek aan Aad en Luus over. Zij komen een week later ook naar Borneo om daar nog een paar dagen met ons aapjes te kijken. We vliegen diezelfde dag nog door naar Kota Kinabalu, een lange reis maar ach....dan heb je ook wat!
 
Ondertussen zijn we al druk bezig met de voorbereidingen. Ons reisschema is klaar, we weten wat we gaan doen. Dat was nog best lastig, want er is zoveel te zien en te doen en sommige dingen waren al volgeboekt. Maar het is gelukt en we kijken uit naar een bijzondere vakantie.
 
De eerste twee dagen van onze Journey gaan we de Bush in, het schijnt daar echt schitterend te zijn en we zijn dan ook zeer benieuwd. Klein dingetje waar ik alleen een beetje tegenop zie (lees GROOT en ENORM) is onze Eco-Lodge waar we overnachten.






De foto's zeggen genoeg vind ik ;-) Oh ja en als kers op de taart hebben ze een "squat toilet" laat je verbeelding maar voor zich spreken hahaha!!
Ook heb ik het niet zo op beestjes, maar ach dat mag de pret niet drukken, hier in huis is de voorpret in ieder geval enorm en ben ik het "lijdend" voorwerp ;-(

Ach wie wat van de wereld wil zien moet grenzen verleggen en onder het motto "je moet alles een keer gedaan hebben" ben ik er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen.

3 opmerkingen:

  1. Het wordt vast een geweldige vakantie. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen. Jij bent daarin een stuk dapperder dan ik ;-). Jullie zullen straks vast een hoop te vertellen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een reis wordt dat weer, geweldig toch? Ik kan niet wachten op je verhalen. En als je de Men of Steel Run hebt gedaan dan doe je dit ook wel effe joh ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaha, ik ben blij dat het eco huis niet in mijn paar dagen Borneo zit!
    Maar ik weet zeker dat jij dan van je spin fobie af bent tegen de tijd dat je weer naar huis gaat :-)
    Maar Redmer zou Redmer niet zijn als er voor mij ook geen paar grensverleggende elementen in onze paar dagen Borneo zitten...... dus ik ben benieuwd, tot over een paar weken x

    BeantwoordenVerwijderen